Mervebaris canım ben 2 sene önce oğlumu orda doğurdum bade hanımda çok memnun kalmıştım bana denk gelen ebeler hemşireler doktorum çok iyiydi ama abimin Eşide 6 ay oldu o ebelerden memnun değildi mesela ben şuan 2.ciye hamileyim yine o hastaneye gidiyorum bence şans ve elektriğinin tutma meselesi birine iyi gelen birine kötü gelebiliyor kendiniz hislerinize göre hareket edin bence şuan Zeynep inci hanıma gidiyorum orda aşırı memnunum mesela