Aslen izmirliyim ama evlendim ve aydın nazillide yaşıyorum 16 haftalık hamileyim İzmirde Egepol hastanesinde doğum yapmayı çok istiyorum Nazillide tek bir seçeneğim var Referans diye bir hastane. Ama tek özel hastane olduğundan fiyat konusunda İzmirdeki hastanelerle aynı, hizmet konusunda da kendileri bilir havasındalar. İzmirde doğum yapabilmem için doğuma kadar git-gel yapmam gerekiyor. Doğumum nazillideyken başlarsa kanama vs gibi bir sıkıntı yaşar mıyım? suyum gelirse 2 saat yol mesafesine dayanabilir miyim? Doğum sonrası Nazilliye evime dönebilir miyim yoksa uzun bir süre izmirde mi kalmam gerekir? Kafamda delii sorulaar. Lütfen fikir verin:(