Merhaba oğlum 18 aylık oldu 6 aylıkken birkaç kez enne enna demişti 8 aylıkken baba demişti ve bir iki kere dedikten sonra bırakmıştı tekrarı olmadı 15 aylıkken dede demeye başladı kısa bir süre dedikten sonra bıraktı hiç söylemiyor şuan sadece gel diyor tüm harfların seslerini çıkarıyor ayş dış vav gibi anlamsız sesleri var söylediklerini bırakması normal bir durummudur sizde yaşadınız mı bilgisi olan lütfen yönlendirsin doktora ve devlet hastanesinde psikoloğa götürdüm fakat düzgün bir ilgi ve bilgi alamadım