3 haftadır o kadar şiddetli öksürüyorum ki afedersiniz kusma ve alt kaçırma gibi olaylar yaşıyorum çok yoruldum öksürmekten bitkin düşüyorum🥺 tadım tuzum kalmadı şimdide grip gibi burnum tıkalı nefes alamıyorum,vücudum ağrıyor sürekli. Bu devamlı öksürmek erken doğumu tetikler mi ? 32. Haftaya gireceğim çünkü öksürdükçe ıkınma oluyor korktum acaba bir şey olur mu diye.doktora gittim boğazında herhangi bir enfeksiyon yok ılık bir şeyler iç dedi fakat yapmadığım şey kalmadı sizlerin de başına geldi mi geldiyse nasıl geçiyor? Yardımmm lütfennn mahvoldum😩