Kızımda bende spinal sezeyan oldum o anı yaşamak mükemmel bir duygu gerçekten 🥰 belden yapılan o iğne sinek ısırığı gibiydi hic aci hissetmedim dokunuslarida hissetmedim hiç ameliyata girmeden once taktıkları serumda sanırım sakinleştirici vardı 0korkiyla indim ameliyathaneye ki öncesinde hepimizde olduğu gibi benimde endişelerim vardi😊 fakat sonrasındaki baş ağrısı felaketti 🤦o yüzden şimdi oğlumu bekliyorum sanırım sadece baş agrisindan korktuğum icin genel anestezi tercih edeceğim 🙄