Dorukkusumm 30 haftalıkken covid gecirdim. 3 gün boyunca ateşim 39 Lara çıktı. Parolla biraz düşüyordu 4 saat sonra tekrar yükseliyordu. Doktorum takip edelim dedi sadece. Acillerde hamilelik oldgu için bir şey yapamayız dediler. Evde kendi gayretimizle atlattık. Doktor kontrolü normal geçti. Bir sknt yasamdm. Ama genelde 38 üzeri ve uzun süren ateşe hamilelikte çok iyi bakılmıyor. Doktor kontrolünde olmakta fayda var