Dün gece yatis verilmiş ve eve gelmiş sancı çekmeyi bekleyen biri olarak söylüyorum 2.gebeligim oğlumda hiç sancim yokdu suni ile doğumlular 3 cm açıklık diyip 2 gece öncede 39 haftanda tam kızıma muayneye gttim sancim cikdi ntsde 3 cm açıklık yine yatış verildi ama bu sefer eve geldim belimden on rahime doğru bir ağrı giriyor 20 saniye sürüyor aralıklarla ne olsun dersiniz ağrım gitti bugün başka bi hastaneye gittik ne acikligim varmis ne sancim galiba kendi kendine durdu yavrum😅😅ama sanciya gelirsek bele doğru vuruyor ama sızlatıyor çekilmiyor gibi Degil