Uzun süredir yaptırmadıysan önermem. Ben hamile kalınca gittim göbek büyüyünce yapamam o zamana kadar alışayım diye uzun yıllardır yaptırmamıştım. Mahvoldum. Morardı, iltihaplı sivilce yaptı, şişti kabuk attı korkunçtu yani. 3-4 gün yanıyooom yanıyooom diye dolaştım. Sünnet çocukları gibi yürüdüm. İlkinde böyledir diye bi cesaret 2. Ye yine gittim yine aynı oldum. Daha da gitmem tövbeliyim