Merhabalar geçmiş olsun. 26. Gebelikte haftamdayım. Benimde idrar ve kanda enfeksiyon vardı o gün devlete gitmiştim kadın doğum doktoru Aksef antibiyotik verdi, kendi doktorum olmadığı için içim rahat etmedi özeldeki doktoruma ulaştım kullanabilirsin dedi, ayrıca kulağımda da sıvı birikintisi vardı KBB de antibiyotik önerdi. Kullandım çok şükür geçti. Kadın doğum doktoru öneriyorsa için aksi taktirde kandan bebeğe zarar verebilir. Zaten zararı olsa doktor önermez içiniz rahat olsun. Birde kızılcık şerbeti içmenizi öneririm idrar yolu enfeksiyonuna çok iyi geliyor. Geçmiş olsun