yagmur0504 hayallliiim Bizde an itibariyle 29+0 🤗🙏allahım sağlıkla gelsin bebişlerimiz allahım bir sesle kurtarsın sağsalim hepimizi 🤲
Aloha Biz de 33+4 olduuuuk🎈🎈 cuma kontrolümüz var heyecan dorukta kilosu vs ne oldu diye 😬 NST’ye girdiniz mi hiç? Ne zamandan itibaren başlıyor acaba?
hayallliiim Aloha ben 33 de girdim 32+4 de yarım saatten fazla baktılar az sancı çıktı Tam 34 de gitmiş olcaksın bende merak ettim kaç kilo oldu ki bizede yaaz🥳🥳🥳
ilkanneyim06 hayallliiim evet iki adım atıyorum nefes nefese kalıyorum kalkarken falan zorlanmaya başladım