ruzgarmom100210 bana da doktor 12.hafta da kesin kız dedi değişmesi milyon da bir ihtimal olur dedi bende erkek hissediyordum ama doktor kız diyince öyledir dedim 16.hafta da ve 17.hafta da gittiğim farklı doktorlar erkek dedi detaylı ultrasonda da net erkek olduğu görüldü sağlıklı olsunlar cinsiyetleri ne olursa olsun ama bazen annelerin içine doğuyormuş 🥰