ruzgarmom100210 Anneler merhaba 12+1 günlük hamileyim bugün kontrole gittim doktor %75 kız dedi ama ben nedense erkek gibi hissediyorum sizce değişme olasılığı olur mu üniversite araştırma hastanesine gidiyorum normal de
1erkekkannesiiii ruzgarmom100210 canım maalesef hisse göre degısmıyo. Ben de farklı hissediyordum ama tersi oldu. Hayırlısı olsun hayırlı evlat olsun. En kesin net detaylı ultrasonda olur ya da 16/17 den sonra. 12 çok erken tabi ama bana cinsiyeti 12 de söylediler daha da değişmedi. Hayırlısı neyse o olsun 🙏
gizemakay Kız dediklerinde bazen değişebiliyor cinsiyet erkek organı sonradan gelişebiliyor. Garanti olması için 16. Haftayı bekleyin :)
Aysun56 ruzgarmom100210 genelde erkek denilince kız olarak degistigini duydum hep oda kordondan dolayı tam ayırt edemiyorlar ama kız erkeğe dönemi bilmem. Sağlıklı olsun da gerisi önemli değil
Tgck ruzgarmom100210 benim doktorum 13. Haftada aaa valla erkek bu kocaman pipi böyle klitoris olamaz falan diye attı tuttu ama nasıl kendinden emindi size anlatamam sonra fetal dna testi yaptırdık müjdeyi aldık kızımız olacak doktor atıp tuttuğuyla kaldı :)
incinur0102 ruzgarmom100210 ay bende sizin gibiyim aynı 🙈 bugün 12+2 olduk bizde,dün Dr umuz bize de %60 kız dedi sürekli aklımda ne olucak diye.İlk gebeligimde oğlumda direk net ti 12 de bunda kaldık 🙈
ruzgarmom100210 incinur0102 benim ilk bebeğim erkek ona da 12 de kız dediler 16 da erkek olduğunu öğrendim
RabiaDoruk ruzgarmom100210 hiç belli olmuyor benim arkadaşıma kız demişler 8. Ayda erkek demişler erkek doğurdu.
hiyelist RabiaDoruk bu ne zaman olan bir durum acaba ? Çok geçmiş bir zaman mı ? Yoksa günümüz ultrason cihazlarıyla bakıldığı halde olan bir durum mu ? 🙄
robimod ruzgarmom100210 evet yanılma olabilir. 12. Haftamda bana da kız demişlerdi 16 da erkek olduğunu öğrendik, her zaman en azından 15. Haftanın beklenmesi taraftarı olunur genelde. Üç hafta daha sabır edin inşallah🙏🏼net olsun sonuç💫
Ledeyna21 ruzgarmom100210 aslında doktor tecrübesi çok önemli iyi doktorlar vücut kemik yapısından bile anlıyorlar iki kızımıda 12 13 haftada öğrendim değişmedi
RabiaDoruk hiyelist tahmini 1 buçuk yıl önce söylenmiş bir şey canım. 2ay once Zübeyde kadın dogumda da ayni durumda biri denk geldi ben sira beklerken.
esmerella37 ruzgarmom100210 googleya img yaz en usttekine tıkla resim yukleye tıkla resmi sec yukle ve asagı gel orda kopyala yazar ona tıkla buraya yapıstır
Emybl ruzgarmom100210 anladım cnm ismini soruyorum devlet genelde söylemiyor da bende gideyim eğer 12de söylerse ondn isim sordum