Zln2152 RmysaAlbyrk çok geçmiş olsun. Umarım bizde yoktur uyuz falan bugün biraz daha iyi kaşıntı ama halen de devam ediyor doktora gideceğim bakalım ne olacak
RmysaAlbyrk Zln2152 Çok Teşekkür ederim.. Umarım Sizdeki Değildir.. Bazı Zamanlar Dahada Şiddetli oluyordu ama Aile Hekimim Sağolsun Verdiği yapma ilaç Sayesinde atlattık..
yagmurefe Eyay0801 doktorlar bişey deneyip krem fln vermiş annemlere bizde bı kaç gündür hafif bir kaşıntı var sadece akşamları oğlum la bnde var şuan sizinkine tanı kondumu acaba geçtimi kaşıntıiniz