Kızlar 37+5 haftalığım. Yeşil renk akıntım var o yüzden tek kullanımlık Zalain fitil verdi doktor. Aldım fitili ama boyutu da oldukta büyük korktum kullanmaya açıkçası. Bir de kullananlar lekelenmem oldu vs gibi şeyler okudum. Kullanan var mı aranızda bir sıkıntı yaşadınız mı? Beni biraz aydınlatır mısınız🥹