Çarşamba günü kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum bebeğimde gayet iyiydi gece oldu yattık gece suyum geldi ben ilk altıma kaçırdım falan sandım sonra sürekli gelince ve kokusuz olmasından dolayı anladım suyum geldiğini gece sancılarım sıklaşmadı bende bekledim sabah7 gibi mesaj attım Firdevs hanıma oda hemen gel dedi