Ahuum Cancu- 200 ü gördüm insuline ragmen arada kaçmak yaptıgımdan. Senınki baya düşükmüş. Cok güzel diyetle dengeleyebilşrsin
Selam12 Dün şeker yüklemem vardı açlık 100 çıktı sonra şekerli içecek verdi 1 saat sonra gittim 80 lerde çıktı sonra işte yine 1 saat sonra 90larda çıktı şekerim dr dedi 1 ay sonra gel yine yükleme yapalım Napmalıyım beeeem