Merhaba arkadaşlar. Ben 14+3 haftalık gebeyim ve bir kızım var 3 yaşında. Bugün takip gördüğüm Zeynep Kamil Hastanesi’ne gittim cinsiyetini de öğrenmek istedim. Asistan doktor vardı %60 erkek dedi ama kesin olmamakla birlikte. 16.haftanda gel dedi daha net belli olur diye. Bende oradan çıktım özel hastaneye de gittim merakımdan 🤗 orada %100 kız dedi ve kesin dedi. Sorum şu özele gidip de kesin cinsiyet şu diyip tam tersi çıkan oldu mu hiç onu merak ediyorum çünkü erkek olabileceğini düşünüyorum nedense. Tabi önce sağlıklı olması önemli 2-3haftaya yine gidecegim devlete o zamana kesin öğrenirim insallah 😅