Merhaba kızlar 04.01.2023 04:13 de bende doğurdum.Burada hep doğum hikayelerini okurken bana da yazmak nasip oldu.Suyum geldi ve doğum başladı sızıntı şeklinde yarım çay bardağı 1 çay bardağı şeklinde geliyordu hastaneye geldik suyumda yeşillikler vardı benim oğluş kakasını yapmış bu yüzden suyumu komple boşalttılar ve sancılar başladı.. 4 saat sonra doğumu hızlandırmak için su sancı vermeye başladılar.Zaten 3 cm açılmam vardı sonra 5-6-8 derken her sancı geldiğinde ıkınmaya başladım ve tam açıklık oldu çatalda bekliyordum zaten herhangi bi durumda direk müdahale etmek için hep de nst ye bağlıydım biraz riskli olduğu için sonrasında açıklık 10 cm olunca 10 dk içinde doğdu bebeğim hiç gücüm kalmamıştı doğru düzgün ıkınamadım o halde 10 dk da oldu hızlı ve doğru ıkınsaydın 5 dk da olurdu dedi doktorum buna da binlerce kez şükürler olsun 10 dk da oldu bana çok hızlı geldi zaten ıkınma hissi geliyordu ıkındıkça rahatlıyordum ama nefesim yetmiyordu.Bebeğim çıkınca kucağıma verdiklerinde herşeyi unuttum dünyalar benim oldu sadece susuz kaldığı için biraz da sancı süresi uzun olduğu için yorulmuş oksijen desteği veriyorlar küvezde inşallah tez zamanda ona kavuşunca herşey daha da güzel olacak ☺️