eelliiff01 Kızlar bi kızım var ve nasıl olduysa hamile olduğumu öğrendim hayatımın şoku. Adetimin 2 gün gecikmesi ile kan testi verdim 2600 çıktı değerim ve şaşırdım çünkü kızım da bu değerim 100 çıkmıştı bi bilginiz var mı
Tubatgn eelliiff01 Beta değerleri farklı çıkabilir ilk öğrenimde. İkiz gebelik olduğunu sanmıyorum bende adetimden iki gün önce 1420 değer ile öğrendim tek gebelik. Hayırlı olsun 💃🏻