Ebru_28 kaygıdan dolayı başlarda ben de aynı şeyleri hissettim ama hiç bi sorun olmadı. 30. Haftadayım hem de son derece riskli bir gebelikte. Tek yumurta tek plasenta ikiz. Suna inanıyorum süreci sakin geçirmek bize ve bebeklerimize çok iyi geliyor. Kontrol edebileceğimiz şey karnımızda olup bitenler maalesef değil ama psikolojimizi az da olsa düzenlemeye çalışırsak içeriye de faydası olur hiç korkmayın. Her şey hepimiz için ve iyi olacağına inanın.