alangizem90 Kızlar bebeğine sağ aortik ark tanısı konan var mı benim doğumum yaklaştı gerçi ama bana nadir bi durum olduğu söylendi şimdi aklıma geldi sizlere sormak
Didemdidemm Merhaba benim bebeğime de sağ aortik ark u görünumu diye tanı konuldu. Siz doğum yaptınız mı bebeğiniz nasıl. Nasıl bir süreçten geçtiniz 😥