Bundan 7 gün önce benimde sağ kasgmda ağrı oluyodu batma 10 dk sonra geçiyordu ertesi gün kadın doğuma gittim alttan muayne ile baktı kese gördüğünü 2 hafta sonra tekrar gel dedi kan istedi o da negatif çıktı şuan hala adet gecikme var yarın test yapcam