Kivancasafinannesi Kızlar merhaba 2. Ay aşılarımızı olduk çocuğum sürekli uykulu fakat uykuya geçemiyor 10 dk sonra kalkıyor aynı durumu yaşayan oldu mu yani sıkıntıdı aşıdan dolayı mıdır gazı yok karnı tok
HilalEyce Kivancasafinannesi 2. Ay olmadı ama dördüncü ay aşısı sonrası oğlum çok huysuzlandı ve 12 saat boyunca uyumadı
Aselhumaninannesi Kivancasafinannesi calpol verin huzursuzluğu gider ikinci ay aşısı sonrası bazı bebeklerde olabiliyor
Kivancasafinannesi Yani ağlamıyor huzurluğu yok doktor sadece ateşi çıkınca verirsin dedi ateşide çıkmadı fakat dün geceden beri neredeyse toplamda 3 saat uyumadı çok uykulu derin uykuya dalamıyor
annesiylebali Siz bilirsiniz tabi ki ama calpol verseniz iyi olabilir ben genelde aşıya gitmeden veriyorum belki yanlış olabilir ama aşı sonrası huzursuzluk olmuyor isterseniz şimdi verin bebiş de rahatlar biraz. Güzel güzel uyusun inşallah yavrunuz♥️