Ahhaha usg’yi düzgün kullanmamış doktor. Çok uzaktan çekmiş. Bende görüntü ayarlama yaparken o kese bazen ortadan bile bölünmüş gözüküyor😅😂 kafası başka yerde ayakları başka yerde falan. Uzaklığı ayarlayınca düzeliyor o görüntü canım. Devlette bana da buna benzer bişi vermişlerdi 😅 özeldeki doktora dedim usg yi netlemeyle alakalı dedi doktor. Bir de bazen bebişlerin pozisyonları da etkiliyor 😂 abuk subuk pozisyonlara giriyorlar 😂