elifnurdi evet ihmal etmeyin ne gerekiyorsa o olsun hiç riske atılcak bi durum değil hamilelik , benim şuan 16. Hafta olucak şükür iyi gidiyor inşallah sorunsuz devam eder , ben bu rahim ağzı kısalmasından çok korkuyorum ya kısalırsa ve hissedemezsem diye , anlaşılıyormu herhangi bi şekilde ?