Zeli_19 37. Haftada yaptı doktorum çok acıtan bir işlem değil 10 saniye bile sürmüyor kendinizi kasmayın derin nefes alın yeterli. Arkadaşlarda kanama falan olmuş ama bende hiçbir sorun olmadı sadece yaparken birazcık acıyor sanki bebeğe dokunmuş gibi hissettim oraya kadar değiyor sanki eli ama dediğim gibi çok kısa süren bir işlem hiç kasmayın kendinizi çok kolay geçecektir eminim