Merhaba, ben kendi memleketimde doğum yapmak istiyorum. Doğum iznim bitene kadar da orda kalmak istiyorum ama aşıları falan oradaki sağlık ocağı yapar mı? İkametim görev yaptığım şehirde aile hekimim de görev yaptığım yerde. Memleketime gitsem oradaki aile hekimi bizi kabul eder mi? Bilgisi olan var mı?