2prensesannes Merhabalar erken dollenmede cinsiyet ne oluyo genelde bilgili olan arkadaslar cevap lütfen 10 gün önde gittigimizi söyledi doktor
Tubatgn 2prensesannes Sanmıyorum döllenme ile ilgili olduğunu bende erken döllenme yaşadım önde gidiyorum oğlum oluyor canım
Emine52_34 2prensesannes cinsiyet erken dollenmeyle hiç alakası olmayan bir durum baba y kromozomu getir diyse erkek x kromozomu getirdiyse kiz çocuğunuz olur bu döllenme ister erken olsun ister geç döllenme olsun sonucu değiştir mez 🤩
2prensesannes Tubatgn bende şuan onun demesinn sokundaym tam olarak da ne zmn kaldgmi hatrlamym son adet 14 hazirandi ben şimdi 10 gün önde diye 24 hazirandanmi hesaplicam anlamadm
2prensesannes Tubatgn ya zaten skntm suydu nisanda gebe kalmsm bilgim yoktu mayıs baslarinda 4 haftalık düşük yapmsm maysta kanamadan dolayı adeti haziranda gördüm büyük ihtimal adet günü ya bi gün sonrasımi kaldım hatrlamiyrm
Tubatgn 2prensesannes Ne zaman kaldığın belli olmadığı için son adetin ilk günü baz alınır. Doktor sana adet tarihini değiştirdik diyene kadar karıştırma canım
Tubatgn 2prensesannes Erken döllenme önde gidiyorsun o yüzden benimde 28 şubattan 22 şubata çekildi ama ben yinede 28 gibi bakıyorum bebeğe bağlı bu doğum 🥰
2prensesannes Tubatgn benim sezeryan oldugu için 38hafta doldumu aliyo gecirmiyo 1 gün bile sağlık problemimden
Elifgoktug1 2prensesannes sanci acilma vs olmadigi surece 3 5 gunun cok bi onemi yok endise etme doktoruna guven ona gore ilerleyin . Saglikla gelsin insallah🌸
2prensesannes Elifgoktug1 yok benim açılma şancı falan olmadi saolun hepimisi allah bi avazda kurtarsn