Merhabalar, 28 aralıkta beta hcg değerim 48.08 çıktı. 3 ocakta tekrar kan verdim ve değerim 195 çıktı doktorum olması gerekenden düşük haftaya tekrar kan ver bakalım yükselmiş mi dedi. Herhangi bir kanama sancı vs yok bu durum normal mi bu şekilde olup sağlıklı gebeliği olan varsa yazabilir mi? İki sene sonra müjdeli haberi aldım ama heyecanımı yaşayamadım lütfen yardımcı olur musunuz…