Kızlar 12 haftalık hamileyim bel ağrılarından illallah ettim. Normal bel ağrısı da değil sadece sol ayağıma vuran ağrı sanki etimin içinde kemik etimi oyuyor birden giriyor nefesimi kesiyor yatarken kalkarken otururken günlük hayatımı çok etkiliyor tek taraflı olması çok kötü ve hamilelikle ilgili olmadığını düşünüyorum bazen herkes hamilelikle ilgili dese de bugün daha kötüydü ayağımı sürüyerek yürüyorum resmen çok zor durumdayım benim gibi olan var mı sizce hamilelik mi yoksa başka bişey mi 🥺🥺🥺😔