dogamoms 33. Hafta dayım ben de bir aydır çok kötü durumdayım, hatta post açmayı düşünüyordum bugün seninki denk geldi, ben de bekleyeyim önerileri çünkü artık psikolojim bozuluyor, tuvalette ağlıyorum resmen. Her sabah bir kaşık zeytinyağı içiyorum. Kuru kayısı, erik, incir, dut bunları kaynatıp her sabah sıcak suyunu içip meyveleri de yiyorum, duphalac ilaç yazdı doktorum onu kullanıyorum, yulaf ezmesi, yoğurt, yeşil elma karışımını her gün tüketiyorum. Günde dört litre su içiyorum. Beyaz un, makarna asla tüketmiyorum. Hiçbir şey çözüm değil, zaten hemoroid de oldum😭😭😭umarım iyi bir çözümü olan vardır.