Reyhan_Kcbz37 Kızlar 37+4teyim 2 gecedir adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo gündüz de oluyo arada ama şuan bi yarım saatir var sancı.Ama ne bir koyu renk akıntı su gelmesi kanama yok.Yarın kontrolüm var ilk gebeliğim tecrübe yok.
beyzzsenturkk Reyhan_Kcbz37 açıklık olabilir yalancı sancılardır büyük ihtimalle doktorla konusun benimde sancılarım düzensizdi ama yalancı sancıydı kasılmalarım da cogalmıstı meğerse bebek kanala yerlesmis açıklık baslamıs 37+1iz
Avukathanimm Reyhan_Kcbz37 değil bence, benim sancılarıma benziyor, 3 haftadır çekiyorum ben daha 34 haftalığız 😂
Reyhan_Kcbz37 Tiiffany dün temizlik yapmıştım aslında süpür sil lavabolar ama dinlenerek bugün de 1 saat dışarsaydım sadece onun dışında zaten full yatıyorum😑
Reyhan_Kcbz37 Birde kasılma tam olarak nasıl bişey bebeğim karnıma yaslanıyo bi süre karında sertlik gibi bi his oluyo kasılmamıdır bu?
mzyynkbra Yalancı sancı olabilir duşa girin dinlenin . Sancı ara ara gelir ve gider ağrı gibi sürekli olmaz .
Reyhan_Kcbz37 mzyynkbra bencede yalancı sancı ama ilj gebelik hiç bişey anlamıyorum ama doğum sancısı olsa uzun süreli ağrılı olur diye bekliyorum
Reyhan_Kcbz37 beyzzsenturkk yarın sabah hem çatı muaynem hem de rutin kontrol var şuanlık ağrılar hafif aslında
beyzzsenturkk Reyhan_Kcbz37 bende vajina ağrısı cok fazlaydı yürütmüyordu iş yapınca falan sonra yalancı sancılarım sıklastı gectiği icin cok önemsemedim ama hepsi bebek kanala yerlestiği icinmis vücut doguma hazırlanırken yalancı sancılardan yardım alıyormus bana da bugun doktor söyledi hatta açıklığın artması icin ağrıların sıklaşması artması cok önemli yorulana kadar yor kendini olabildiğince dedi açıklığın artmasını istiyosan cocuk iyice yerlessin dedi
Reyhan_Kcbz37 beyzzsenturkk şimdi doktordan geldim ne açılma var ne ntsde sancı çıktı normal doğum bekliyorum 20sine kadar olmazsa suni sancıyla başlatılcak🤷♀️