adennlilith1 sorma kuzum 37+2 yimmm kızım domuz gribi ama iyi şükür benimde bugün burnum tıkandı sonra aktı belimin ağrısı saatlerdir geçmiyor bir hafifliyor bir çoğalıyor ateşim 38’e çıktı parol aldım magnezyum aldım gözümü açtım biraz baş ağrım da biraz gitti beynim çatlıyordu 11 Ocak doğum yap telefonu yapcam çok geçmiş olsun