dthealthy bir hafta oluyor aslında kendim için sormadım çok yakın sevdiğim bir akrabam var onun için sordum kızlar iki kere düşük yaptı en son da doktor aşılamayı uygun gördü yaptırdıktan iki gün sonra kahvesi akıntı gelmiş şimdi de pembe doktoru da açıklayıcı bir şey söylememiş oda çok korkuyordu