Kızlar merhaba cuma günü tam 40 haftalık oluyorum ama hiç bir belirtim yok doktorum cuma günü gel suni bağlayacağız dedi açıkçası korkuyorum ve sezaryen de olmak istemiyorum çünkü 4 yaşında bir kızım daha var ve ilgilenecek kimsem yok sizce başka bir doktora gözükmelimiyim yada 40 hafta dolana kadar evde beklemeli miyim hiç bir riskim yok bu arada