Ellove riskim olmamasına rağmen sağlık ocağındaki ebe de doktorum da ilk 3 ay ilişki olmasa daha iyi dedi bebeğin yerleşmesi ve tutunması açısından daha sağlıklı olacağını söyledi hiç olmazsa kalp atışını duyana kadar ilişkiden uzak durmanızı söyledi ben kimseyi yönlendirmiyorum herkesin gittiği en az 1 doktor var zaten gidin sorun ben burada kesin bilgi de demiyorum zaten tedbir amaçlı bana bu söylendi duyduğumu söylüyorum ay Allah’ım saldıracak yer aramayın ya