Beyybiii bende o durumlardan geçtim 3 defa 42 üzeri doğum yaptım çok zor oluyor hele erkek ise çok zor erkek çocuklar çok assagida oluyor benimki öyleydi yuruyemiyordum şimdi de 35+2 oldum 2. oğlum artık yürümek eziyete döndü dışarı çıkmak eziyet dışarı ciktigim gün 2 gün yatalak kalıyorum sancidan çok zor Allah hepimize yardım etsin bu çocukta çok dua ediyorum 40 haftayı geçmesin diye