Kalp atışı da vajinada mı hissediliyor? 38+1’im 1 cm açılma vardı sancı pek çıkmadı. Evde açılma sancı bekliyorum. Activating labor hareketleri yapıyorum hurma duş. Bu akşam ilk defa kalp atışı baya aşağıda hissettim göbeğim de düşük baya. Sizce kanala mı inmiştir nasıl anlaşılır