Ben 20 yaşında anneliği tattım yapı ve yaşantı şekli olgunluk meselesi ve isteyerek yaptım ve doğurdum şimdi oğlum 3 yaşında ve bende 23 yaşındayım ikinci ye hamileyim ilk başta çok endişeliyim yaşım küçük ikinci erkenmi acaba dedim ama oğlum çok istiyordu bnde o isterken doguruyum arada kıskançlık olmasın dedim ben hep anacil biriydi bu yüzden ne hamilelikte ne doğumda nede oğlumu büyütürken zorlanmadım geçmişe dönsem yine aynı yaşımda anne olurdum