Nazlimom Hatice_kocak tercihe kalmış bence Han da bi isim Metehan da 😅 ona göre birleşik ya da ayrı yazılır
Edafmo Hatice_kocak iki şekilde de yazılabilir canım benim. Aşağıda cevaplarında tek isim şeklinde yazdırdığını okudum tulumlara bence hiçbir problem yok zaten hitap ederken de Metehan şeklinde hitap edeceksiniz. Ayrı ya da birleşik olması problem değil. Ağlama bu yüzden lütfen 🥰🏵️
hayalperest2310 Hatice_kocak şöyle düşününce Mete farklı bir çağrışım yapıyor Han farklı iki ayrı isim olmus yani 🙈
Hatice_kocak Nazlimom biz hamileliğim boyunca hep ismini söylüyorduk önceden vardı çünkü Metehan diye ama eşim bugün kimlik çıkarmaya gitmiş Mete Han yapmış hayır ben o kadar isimli tulum yaptırdım birlesik ve tek isim diğer türlü iki isim oluyor bana yok diyo ben böyle koydum ağlıyorum şuan 🥺😓
Hatice_kocak Edafmo hayır evet fark etmemiş olabilir o an sorduklarında beni arayabilirdi belki ona göre ne fark edicek bı durum ama bana iki isim gibi gekiyo🥺
Armess_loya Mete Han, tarih literatüründe bu şekilde yazılmış. bu da isimle birlikte Han ünvan şeklinde kullanılmış, kimlik de nasıl isterseniz o şekilde kullanın, ister Metehan, ister mete Han…
Hatice_kocak Armess_loya işte ben Metehan diye birlikesik olarak kullanıyodum 9wy boyunca eşim fark etmemiş herhalde
Edafmo Hatice_kocak evet iki ayrı isim ama inan üzülmene değecek kadar değil. Benim adım edanur bak kimlikte de bitişik ama malesef eda diyorlar, yani bazen ne yaparsan yap olmuyor 😂
Cubukmakarna İşte bu sebepten dolayı koymamalısınız:) her adını söylediğinde çocuğunuz buna cevap vermek zorunda kalacak
Minikmucizelere Edafmo büyük ihtimalle sonradan sorun olur ama benimde Ümmügülsüm ama ayri mi birleşik mi diye sorup duruyolarlar yada Ümmü Gülsüm diye yaziyorlar cok sinir bozucu😅
Edafmo Minikmucizelere iki isim pişmanlıktıır eşimin de iki ismi var tek isimle sesleniliyor sırf bu yüzden kızımıza tek isim koyuyoruz 😂
Minikmucizelere Edafmo onada Allah’tan tek isimle cagiriyolar bana annem ablam falan Ümmüş köylülerim Ümmü esimve ailesine Gülsüm demelerini istedim onlarda Gülsüm 😂😂o yüzden iki isim koymam çocuğuma diyorum😂
Zeyn7 Hatice_kocak oğlumun ismi Metehan bizim soy adimiz kısa olduğu için isim seklinde yazdırdik normalde ayrık yazılıyor han unvan anlaminda bence çok takilmayin