Mlkkyblt Merhaba bugün ilk defa kusmayla uyandım güne çok kötü birşeymiş kendime zor geldim kahvaltı yapıp işe gitmeye hazırlandım şuan iyiyim 😊
songul123 Mlkkyblt 8. haftaya kadar hiç bulantı olmadimi kuzum ben 4+3 deyim neden bulantim olmuyor diye tedirginim tedirgin olmamamlimiyim🙄
SuAte Mervealmn bende daha önceden bel fıtığı vardı bu ara yüne nüksetti canım çok iyi anlıyorum seni
Mlkkyblt songul123 Yok canım bulantı oldu ara ara ama hiç kusmamıştım kasık ağrımda çok oluyor endişelenip doktora gittim 4 aya kadar normal olduğu söylendi.
Mlkkyblt SuAte evet canım herkesin yapısı farklı benim de bugün başladı tam 8 haftalığım inşallah sürmez diye umuyorum.
Mlkkyblt SuAte benim kaşınma vardı dün bugün Yok geçti. İdrar tahlilim de temiz çıktı geçen hafta yaptırdım.
SuAte Mlkkyblt benim bundan önce bi kaybım olduğu için herşeyden nem kapar oldum, rabbim kimseye yaşatmasın😔
Mlkkyblt SuAte içini ferah tut canım Allah yardımcımız olsun inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız
songul123 SuAte benimde 3 kaybim oldu rabbim kimseye yaşatmasin iyi olur inşallah kuzum dua etmekten başka yapılacak birşey yoktur
seyma281015 Ben kızım da 5 ay kusmuştum hastanelik oluyodum 3 günde bir. Bunda şimdilik bi sıkıntı yok çok şükür inşallah da olmaz 🙏
Yusra17 Bende iki haftadir bulanti cekiyorum gecicek gibi degil ama doktora gidicem bugun insallah ilac verir
SuAte Yusra17 benim doktorum ilaç önermedi hem mide bulantısı bebeğin geliştiğini gösterirmiş onun içim her bulandığında şükrediyorum ben😊