Kese sorunsuz ama bebeği göremedik alttan muayene etmekte fayda var dedi doktor ama her türlü 10 gün beklemem gerektiğini söyledi bu durumu yaşayıp bebeğini görebilen var mı geç döllenmeden de kaynaklanabilir sorunlu bı gebelikte olabilir dedi 😖 progestan kullanıyorum 3 gündür ama