Byz25 Doğum yapalı 1 buçuk ay oldu. Henüz adet olmadım ama spiral takındım. Takıldıktan sonra hafif bi kanama oldu. Normal mi bu durum?
uykusuzbirben Byz25 bnde 2 ay oldu doğum yapalı yarın kontrole gidicem ilk defa taktrcm gittiğimde spiral taktırmak istiyorum dedigmde hemen takar mi acaba. Bende hala adet görmüyorum hormunlumu taktrdn hormonsuz mu cnm sen