Rk805108 Meraba hanımlar 30 haftalıkken bebegimi kaybettim sezaryan oldum o sezaryan sonra pkos cıktı aşırı sacım dökülüyor o yuzden doktora gitcem doktor nasıl tedavi uygular acaba