Sarah Benimde19+2 ikizlerime hamileyim ve rahim agzim 3.9 cm cikti ama 2 mm acilma var dedi doktorum progesteron fitil verdi bu acilmadan korkmalimiyim? Serklajda yaptirmiyor 😔
Elifaaksoyy Sarah bende yarın gideceğim 20+5 haftalıkken 25 mmdi 21 haftalık olduk yarın doktora gideceğim bidaha açıklığım hiç yok ama dikiş atılabilirmiş😞
Sarah Elifaaksoyy Feridef Bugun doktor apar topar serklaj a gonderdi ultrason da rahim bir acilip bir kapaniyordu uzunlugu iyi ama aciliyor dedi acaba serklaj ise yarar mi acikligi kapatinca kizlarim dayanirmi?
Elifaaksoyy Sarah bende şimdi gidiyorum bakalım ne diyecek çok geçmiş olsun bu arada nasıl geçti ağrın var mı?
Sarah @Elifaaksoyy Feridef Hastanedeki doktorlar baktiklarinda cikis tarafi kapali o yuzden serklajdan cok Pessary (pesser) onerdiler hem ikiz gebelik icin daha risksiz ve daha kolay bir yontemmis ikizler icin serklaj risklk olabiliyormus onermiyorlarmis ne yapicam bilemiyorum galiba oncerinde pessary deneyim eger tutmazsa serklaj yaptircaz
Elifaaksoyy Byz55 karından ve vajinal olarak rahim uzunluğun 2.5mm olarak ölçüldü doktorum bidaha ölçtü 3 mm olmuştu Progestan ve haftalık iğne verdi iş yapmamaya çalışıyorum gün boyu yatıyorum nerdeyse 2 hafta sonra bidaha ölçüm yapılacak
Elifaaksoyy Byz55 ilaç takviyesi verdi kalınlaşması için canım eğer rahim ağzımda açıklık olursa dikiş atılıcak 😞 rabbim bebeklerimizi korusun
Susuem Ahsenveannesi canım yazalı çok olmuş ama nasılsın bir sıkıntı yaşadın mı ayni haftadayim şuan ve ayni uzunlukta rahim ağzı ve çok endiseliyim beni bilgilendirirsen coook sevinirim
Ahsenveannesi Susuem 34 e girdim☺ cok sukur istirahat ve protestanla toparladik sizde en kisa zamanda atlatirsiniz insallah
Susuem Ahsenveannesi ay kendi haftam ilerlemiş kadar sevindim gerçekten 😍 sağol canım sağlıcakla kucağına alişin umarım 😊
Ruhak Feridef canım 26. Haftamda 27 mmdi progestan kullandım 2 haftada 37 mm oldu.. Suan 34 haftalık hamileyim korkma bişey olmaz.. Uzunluğun risk grubu ama korkulacak kadar da kısa değil
Ssuuddee Ruhak Canım yazalı baya olmuş ama benimde 26.haftada 28mm ölçtü doktorum progestan kullanıyorum normale geldikten sonra da istirahata devam ettin mi şimdi nasılsın
Ruhak Ssuuddee drum bana hiç istirahat edeceksin demedi zaten progestan yazdı 1 paketi kullandım 2. Paketi bitirmedim bile çünkü rahim ağzım uzamıştı.. Şimdi 39. Haftamdayım ne sancı var ne bişey bekliyorum.. Yani korkma inşallah senin ölcünde gayet iyi..