Solmaz-Papatya Kızlar reglime 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım böyle çıktı şimdi de günüm geçti regl olmadım daha
Solmaz-Papatya Ellove zaten reglden 3 gün önce çekmiştim bu fotoyu ama şimdide 2 günüm geçiyor normalde regllerimde hep düzenli bu ay bilmiyorum geçiyor
Ellove Solmaz-Papatya benim kan testimde negatif cikti 3gun sonra evde test yaptim pozitif. ### amam o zaman negatifmis şuan pozitife dönme ihtimali var o yuzden tekrar yapin test var mi yok mu belli olurr.
Semihaoyku Görünmüyor gebelik adet gecikmesinden 4 gün sonra tekrar yapın yada kan verin kanda daha erken çıkıyor
Semihaoyku Ellove Adetiniz ne kadar geciktikten sonra kan verip negatif sonuç alindiniz birde kandan ne zaman sonra test yapıp pozitif oldu bende durum benzer kan verdim 6 gün oluyor negatif çıktı adetim 30 gün geçti 2 adet günüm geldi 2 akşamda hafif migde bulantısı var yarın bende test yapiyim diyorum
Moonrose16 Erken gebelik testinden se kaset test yap , bende cuma kan verdim hamile değilmişim ama dün kaset test yaptım çift çizgi :) bekle biraz geç döllenme falanda olabilir
Solmaz-Papatya Moonrose16 evet işte geç döllenme olabilir mi benim 2 günüm geçti çünkü ya da yine test yaparsam çıkar mı
Eliff35k Solmaz-Papatya yakından bakınca ikinci çizg gözüküyor ama bazı markalarda bu yanıltıcı çizgi oluyor imkan varsa ikincisi yapılsa daha sağlıklı olur ya da kan