Zynpasr65 benimde olmustu 12. Haftada ,2 li testten sonra hemen doktora gittim ama hiçbir sey yoktu cok şükür ,doktor ultrason muayenelerinden sonra olabiliyor bazen bebekten gelen bir lekelenme değil dedi . normal değil diyenleri de anlamıyorum her hamilelik kendine özel doktora gidin tabiki kesin ama normal değil diye bir sey yok , adet görenler bile var herseyi doktor değerlendirmeli ne normal değil o karar vermeli . Gecmiş olsun