Hilal1608 bence hiç hastaneye götürmeyin zaten o çayları içseniz bile öyle içer içmez etki etmiyor. Bence güzel düşünün emzirirken ilk andan itibaren memenizdeyken sesli sesli bebeğinizin adı neyse onu söyleyin x olsın mesela diyin ki" canım çocuğum x’im ne güzel emiyorsun sen öyle aferin sana güzel çocuğum, çok güzel emiyorsun aferin yavrum güzel güzel em. Kocacım görüyor musun ne kadar güzel emiyor hemşire hanım çok güzel emiyor görüyor musunuz aferin çocuğuma" ben doğumdan sonra bunu yaptım kayınvalidem herkese telefonda anlatıyordu böyle böyle yapıyor diye kendincen dalga geçiyor gibi direkt değil de, ama o kadar güzel oldu ki hiç sıkıntı çekmedik. Benim genetik olarak çok sütüm yok annem de aynı şekildeymiş ama ben ilerleyen süreçte Instagramda emzirme danışmanı dilruba hanımdı sanırım onun mayya ve mother tea’sini almıştım gerçekten çok etkili olmuşlardı piyasada meşhur olan birkaç taneyi de denemiştim ama en güzeli bunlardı, aklınızda bulunsun♥️