Slmlar . 36. Haftamdayım doktorumdan memnundum ama son zamanlarda yoğunluğu başlardaki ilgisi zamanı azaldı bi kaç hareketinden rahatsızlık duydum. Zaten uygunda bir hastane değil ki göz yumayım. Şimdi hastane degistirsem 2. Doğum zorunlu sezeryan benim gideceğim doktor doğuma gelir mi nasıl oluyor bilmiyorum .Son haftalarda doktor değiştirince doğuma gelmiyor demişti bi arkadşım kim varsa nöbette o geliyor diye duydum. Ama bnm sezeryan fikriniz yada benzer durumu yasayan var mı.oneride alabilirim bu arada istanbul eyüp şişli gop bölgelerinden