KocBetul Kızlaar göğüs pompası neler aldınız ya da araştırdınız? Hiç fikrim yok önerilere göre bakayım diyorum
Nskyhn KocBetul maddi durumun varsa tabiki lansinoh elektrikli. Ama eğer orta bir şey dersen kiwi göğüs pompası da iş görüyor. Ben bı de manuel lansinoh aldım ikisi de çok iyi tabi.
Kubrabas KocBetul Lansinoh elektrikli olanını önerdi tüm hemşire arkadaşlarım. Çoğu kullanmış ve memnun kalmış. Çok yüksek fiyatı derseniz yine lansinoh manueli tavsiye etmişlerdi
Nazlimom KocBetul elektrikli almadim hiçte gerek yokmuş ilk aylarda cok ihtiyaç oluyor bebek göğüsü boşaltamadığı için pompayla sağmıştım , eğer sağıpta biberonla vercekseniz yada sağıp dolaba atıyım derseniz elektrikli işe yatayabilir
Emomm KocBetul kiwi marka aldım. Memnunda kaldım. Doğumdan önce kendi doktorum ve ebemde söylemişti. Doğumdan sonra bebek hemşiresi de söyledi. Bebek bir göğsünü emerken diğer göğsünü sağ boşalt diye. Hem sütün artmasına yardımcı oluyormuş hem de göğüslerin ağrıyor boşaltınca aynı anda.
KocBetul Nazlimom doğumum nasıl olacak daha belli değil, pompa gerekir mi gerekmez mi onu da bilmiyorum ama elimde de olsun diye düşündüm elektrikli mi manuel mi iyi olur bilemedim
Nazlimom KocBetul bence manuel alın eğer baktınız ihtiyaç varsa elektrikli alın malum elektrikliler pahalı gereksiz yere almayın simdiden
Leylaberk Ben e bebekten wee bayby aldım Manuel ihtiyacım olursa diye belkide ihtiyaç duymam diye düşünüyorum o yüzden yüksek fiyatlı bişey almak istemedim çok lazım olursa alırım diye düşünüyorum
Gulseemaa Manüel göğüs pompasının çok yeterli olmadığını ve can acıttığını duymuştum o yüzden elektrikli göğüs pompasını daha çok öneriyorlar. İlk zamanlar sütü arttırmakta ve göğüs mastit olursa çok etkili olacağını düşünüyorum. Ben Diamond Mama Elmas markasını aldım henüz kullanmadım ama çok çok iyi olduğunu duydum. Çevremden kullanıp memnun kalanların tavsiyesi üzerine aldım. Link bırakıyım bi bakın isterseniz 🥰 https://ty.gl/hg3cd68svq